PRZYJACIELE
Moim niekwestionowanym faworytem są Przyjaciele. Nie wiem jak można nie lubić tego serialu, jego klimatu lat 90, jego humoru i tytułowych przyjaciół. Ja to wszystko ubóstwiam i często powracam do poszczególnych sezonów już od dobrych kilku lat. Śmieszą mnie do łez, przyznaję.
PLOTKARA
Nie patrząc na fabułę, które jest trochę naciągana i zbyt intrygancka, serial jest po prostu piękny. Ludzie są piękni, Nowy Jork jest piękny, ubrania są piękne. Dosłownie wszystko. Nie można się temu oprzeć, choć przy 3 - 4 sezonie powiedziałam dość, właśnie ze względu na totalnie wbrew pozorom nużącą fabułę.
COUGAR TOWN
Naprawdę przeuroczy sitcom! Najbardziej cenię go za dobór aktorów i ich role, każda jak tak niebywale charakterystyczna i zabawna, a klimat tak ciepły, wesoły i rodzinny, że chce się wracać. Zwróciłam na niego uwagę przez Cox i przyciągnął mnie do dnia dzisiejszego.
Z zagranicznych seriali, cenię sobie również "Gotowe na wszystko", "Detektyw Monk" i "Czy boisz się ciemności?", choć dla tego pierwszego i drugiego nigdy nie miałam dostatecznie dużo czasu, by się nim zająć. Teraz nasze, polskie seriale.
CZAS HONORU
Chyba nie muszę tłumaczyć czemu ten serial jest taki świetny? Estetyczna scenografia, dobra gra aktorów, trudna tematyka przekazana w dość interesujący sposób i dużo, dużo więcej. Szkoda tylko, że Maja Ostaszewska zrezygnowała po pierwszym sezonie.
BEZ TAJEMNIC
Na pozór statyczny, ale potrafiący zwrócić uwagę widzę samym słowem, mimiką i gestem. No i chyba też emocjami. Podoba mi się, że można się skupić na wyrazie twarzy bohaterów i analizować ich na spokojnie. Po za tym świetna gra aktorska.
KASIA I TOMEK
Dla mnie kultowy serial. Idealnie trafia w problemy i dylematy dnia codziennego, życia pary, że tak ładnie to ujmę. A do tego jest zabawny i na tyle swojski, że chce się mieć Kasię i Tomka za swoich przyjaciół.
Na razie duży kredyt daję też nowemu serialowi "Reguły gry" i zobaczę jak to się rozwinie. Lubię po za tym stare produkcje, jak "Daleko od szosy" czy "Wojna domowa". Byłam po za tym wiernym widzem tvn-owskich produkcji typ " Magda M" czy "39 i pół".
"Przyjaciele" to klasyka seriali - oglądałam dawno, ale wciąż wspominam z sentymentem. :)
OdpowiedzUsuńA tak nasze typy praktycznie się rozmijają. Wprawdzie lubię "Monka", "Magdę M." czy "Wojnę domową". ;)
obejrzałam wybiórczo "Przyjaciół" kilka tygodni temu, nie jestem szczególnym fanem
OdpowiedzUsuńpodobnie jak w przypadku Agny, nasze typy raczej się nie zakleszczają, ale jako "serialowy maniak" przyznam, że oglądam praktycznie wszystko, więc to pewnie kwestia większego repertuaru
Z pewnością, jeśli oglądasz dużo i interesujesz się, zawsze znajdzie się jakieś perełki, moje to natrafione seriale, które po prostu lubię ;)
Usuń"Przyjaciele" to absolutna klasyka i numer 1 wśród seriali wszechczasów. Mogłabym oglądać sto razy ten sam odcinek i zawsze by mnie bawił. Kocham:)
OdpowiedzUsuń"Plotkarę" oglądam z przyzwyczajenia, bo też lubię popatrzeć na ten ładny Manhattan, ale fabuła zdecydowanie wymknęła się twórcom spod kontroli i nie da się tego już oglądać.
"Gotowe na wszystko" to po "Przyjaciołach" najlepszy serial, jaki oglądałam i pierwszy (na razie jedyny), który z sezonu na sezon jest jeśli nie lepszy, to przynajmniej tak samo dobry, trzyma poziom, klasa.
"Bez tajemnic" - dałam radę obejrzeć chyba 6 odcinków i z całą miłością do psychoterapii i interesującej konwencji, nie wytrzymałam:/
"Kasię i Tomka" też zawsze ciepło wspominam. Z polskich jeszcze "Rodzinka.pl" :)
Z tej listy to nr 1 - "Przyjaciele". Nr 2 ??? Reszta seriali niestety nie zasługuje żeby być tylko jedno miejsce za "Przyjaciółmi":)
OdpowiedzUsuńTu nie chodzi o ranking, o klasę samą w sobie, tylko po prostu o seriale, które przykuły moją uwagę i które w jakimś tam stopniu śledziłam. Prawdą jest, że Przyjaciele są bezkonkurencyjni i to przyznaję ;)
UsuńHalo, Ziemia, może coś nowego dostaniemy?:)
OdpowiedzUsuń